research

 

  

Нові дослідження програми CurvesТМ показали, що ця програма ефективно піднімає рівень метаболізму в людей з надлишковою вагою, а також людей, які ведуть сидячий спосіб життя

Знайдено ефективний спосіб знизити вагу й підтримувати її на низькому рівні за допомогою фізичних вправ та періодичною дієтою.

 

Вашингтон - 21 Квітня 2004 - Вісім досліджень команди експертів в області здоров'я й фітнесу Університету Бейлор показали, що жінки з надмірною вагою, а також жінки, що ведуть малорухливий спосіб життя, займаючись по програмі Curves™, змогли значно підвищити витрати енергії в спокої (ВЕП, також відомий як рівень метаболізму), у деяких випадках до 400 ккал/день. Програма Curves може допомогти визначити, як жінки дотримуються дієт, худнуть і підтримують вагу на необхідному рівні, цим самим знижуючи потребу у постійних  дієтах.

 

Результати серії досліджень були представлені учасникам щорічного з'їзду експертів з Експериментальної Біології в місті Вашингтон в 2004 році професором і завідувачем кафедри здоров'я, функціонування й відновлення людини в Університеті Бейлор, доктором Річардом Крайдером.

 

Крайдер сказав:- «Наше завдання - перевірити й оцінити теорію програми Curves з наукової точки зору. Ми виявили, що ця програма дуже ефективна для схуднення, не має побічних ефектів, особливо для тих учасників програми, які дотримувалися протеїнової / низьковуглеводної / та низькожирної дієти.» 

 

Крайдер пояснив успіх програми «разючим збільшенням ВЕП у її учасників».

 

Програма Curves піднімає рівень метаболізму

  

«Протягом 10 тижнів учасники програми дотримувалися дієти й займалися фізично, щоб скинути кілограми й підняти рівень метаболізму; при цьому вони вживали до 2600 калорій в день і продовжували втрачати вагу на фазі підтримки.  Також у цих жінок знизився показник жиру, збільшилося співвідношення м'язів до ваги, вони стали сильнішими і з медичної точки зору демонстрували значні поліпшення в таких показниках, як кров'яний тиск, пульс у спокої, а також аеробна витривалість", - сказав Крайдер.

 

Гарі Хейвен, засновник і генеральний директор компанії Curves International: "При традиційних дієтах практично 50% втрати ваги досягається за рахунок метаболічно активних м'язів, що знижує ВЕП і робить повторний набір ваги ще більш легким, - до того ж, для такого рецидиву вже не потрібно так багато калорій.  Але комбінація силових тренувань і високопротеїнових /низьковуглеводних/ дієт збільшує показник ВЕП і захищає м'язову тканину, що приводить до спалювання запасів жиру й можливості вживати їжу в здорових кількостях". Хейвен має ступінь у галузі Здоров'я й Консультацій з Питань Харчування, а також є автором книг, що за версією Нью Йорк Таймс є бестселерами і називаються «Постійні результати без постійної дієти» та «Curves в дії».

 

Крайдер сказав:- «У контрольній групі, що брала участь у програмі Curves, втрати в стегнах склали в середньому 2 дюйми, у талії - близько 3 дюймів; інші поліпшення в середньому склали 20-30% приросту в силі й 15% приросту аеробної витривалості.  Рівень холестерину в крові, пульс у спокої, а також тиск у спокої покращилися, знижуючи цим самим ризик серцево-судинних захворювань, які є основною причиною смертності жінок у Сполучених Штатах.

 Одним з найважливіших аспектів є те, що жінки втримували свою вагу або навіть продовжували худнути під час фази підтримки,на відміну від інших дієт, де в аналогічних умовах спостерігається приріст маси. Ці дані підтверджують, що періодичне перебування на дієті й підхід до харчування з метою схуднення насправді працює.

 

Важливим також є й те, що ми популяризуємо здоров'я та фітнес серед однієї з найбільш численних верств суспільства: звичайна американська «домогосподарка» ніколи б не знайшла бажання або часу для занятть по звичайній фітне-програмі.  30-хвилинне тренування Curves й 30-хвилинні заняття по програмі схуднення поєднують у собі елементи фітнесу й соціальних мереж, які підтримують інтерес у жінок і мотивують їх займатися й худнути. Ми були дуже вражені тим, що жінки, що займалися по програмі Curves, у середньому втрачали близько 14 фунтів (7 кілограмів) за 10 тижнів - аналогічні результати спостерігалися після 6-місячних програм схуднення Аткінса, Притикіна або Американської Серцевої Асоціації", - сказав Крайдер.

 

В 14-тижневому дослідженні брали участь 160 жінок з надмірною вагою, помірним ожирінням, а також таких, що ведуть малорухливий спосіб життя.  Використовуючи контрольні групи для встановлення основи, дієта Curves тестувалася у порівнянні в іншими програмами схуднення, такими, як наприклад, програма Американської Серцевої Асоціації, - низькожирної дієти, що обмежує споживання жиру до 30%, а також  з низьковуглеводним та високопротеїновим підходом.  Дослідження вивчали вплив на статуру, витрату енергії в спокої, адаптації до тренувань; а також такі маркери здоров'я, як рівень ліпідів у крові, співвідношення ліптину і схуднення, чутливість до інсуліну, якість життя й сприйняття власного тіла. «Дані показали вражаючі поліпшення по багатьом з досліджуваних маркерів. Додаткові дослідження тривають дотепер; їхнє завдання - вивчити вплив програми Curves на всі аспекти якості життя», - сказав Крайдер.

               

Доктор Крайдер провів багато досліджень з харчування й вправ, опублікував дві книги, має більш 300 публікацій у науковий журналах, написав більше 150 статей у журналах, присвячених фітнесу та здоров'ю. Доктор Крайдер є Членом Американського Коледжу Спортивної Медицини (АКСП) і є дійсним членом Національної Асоціації Сили та Станів (НАСС).

Дослідження були проспонсовані необмеженим грантом компанії Curves™ International.

 

Про FitCurves

 

Curves пропонує 30-хвилинні заняття, які поєднують у собі силове, а також серцево-судинне тренування, що досягається за допомогою безпечного й ефективного гідравлічного опору.  

Curves також пропонує програму схуднення, засновану на результатах наукових досліджень і здатної підняти рівень метаболізму, поклавши кінець постійним дієтам.

   Нараховуючи тисячі клубів і мільйони членів по всьому світу, Curves є найбільшою у світі франчайзинговою мережею фітнес-клубів , а також франчайзом, що найбільш динамічно розвивається за всю історію.